داستان گپ فضایی صمیمی برای نقد و بررسی عمومی کتاب

داستان گپ فضایی صمیمی برای نقد و بررسی عمومی کتاب
جلسه «داستان گپ» فضایی مناسب برای نقد و بررسی کتب مختلف ادبی در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان برگزار می شود.
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر :  ۱۶۰۲۰۸

به گزارش مرکز رسانه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان؛ مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه «داستان­ گپ»  فضایی مناسب برای هم افزایی بیشتر هنرجویان دوره های ادبی حوزه هنری استان همدان است، افزود: ایده تشکیل «داستان­ گپ»  از آنجایی شروع شد که  اعضای کارگاه های داستان پیشرفته و خانه رمان  حوزه هنری استان همدان که دوره­ های آموزشی را طی چند سال گذرانده بودند، جلسه ای برای به اشتراک گذاشتن دانسته ها و آموخته­ ها و فضایی برای گپ و گفت در هوای داستان نداشتند. با توجه به خلا موجود، جلسات ماهانه «داستان گپ» تشکیل خواهد شد.

مریم زندی در خصوص محتوای و برنامه جلسات ماهانه «داستان گپ» گفت: جلسات ماهانه «داستان گپ» با فضایی گرم و دلنشین برگزار خواهد شد تا  نویسندگان همدانی از ادبیات برتر ایران و جهان گپ بزنند و داستان ها را از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهند و علاوه بر این، نقد و بررسی دو داستان کوتاه از نویسندگان استان همدان  نیز در دستور کار جلسات «داستان گپ» قرار دارد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: در این جلسات هر ماه یک کتاب داستان یا رمان برجسته ایران و جهان انتخاب و از قبل به نویسندگان معرفی می­ شود تا در روز جلسه درباره آن کتاب به بحث و گفت و گو بنشینیم. برای نخستین جلسه، با حضور سید میثم موسویان و مرتضی فرجی، کتاب «مدیر مدرسه» نوشته «جلال آل احمد» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی نخستین جلسه «داستان گپ» را چهارشنبه 7 دی ماه 1401 ساعت 15در حوزه هنری استان همدان واقع در خیابان مهدیه، خیابان حقگویان، بن بست حق گویان، اعلام کرد و گفت: داستان نویسان و علاقمندان به حوزه ادبیات می توانند در این برنامه شرکت کنند.

ارسال نظر