همدلی و هم افزایی متولیان فرهنگی استان، شرط پویایی و جریان سازی موثر

همدلی و هم افزایی متولیان فرهنگی استان، شرط پویایی و جریان سازی موثر
همدلی و هم افزایی دستگاه های فرهنگی و هنری استان، راهکاری برای جریان سازی فرهنگی موثر و پویایی استان و هنرمندان است.
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد خبر :  ۱۳۹۶۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان با حضور در حوزه هنری همدان گفت: با همدلی مسولان فرهنگی و رصد مشکلات و چالش های فرهنگی موجود در  استان باید نسبت به رفع دغدغه های دستگاه های فرهنگی اقدام شود.

امیر ترکاشوند، استان همدان را جزء استان های مورد توجه مقام معظم رهبری دانست و افزود: کنگره شهدای سال1389، شهدات سردار حاج حسین همدانی و تشییع با شکوه پیکر ایشان در همدان، تقریظ رهبر انقلاب به کتب دفاع مقدسی استان، وجود شهدای شاخص همچون شهید چیت سازیان و شهید سُلگی، استان همدان را مورد توجه مقام معظم رهبری قرار داده است که این ویژگی مهم باید حفظ شود.

وی به برگزاری جشنواره حبیب حرم در سطح ملی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که شخصیت سردار حاج حسین همدانی، شخصیتی فرا استانی و ملی است باید از تمام ظرفیت استان برای برگزاری این جشنواره و شناساندن این شهید شاخص نهایت استفاده شود.

رئیس حوزه هنری استان همدان نیز در این دیدار دوستانه، همکاری و مشارکت عملیاتی و به دور از بروکراسی اداری را مفید و موثر دانست و گفت: حوزه هنری استان همدان با برنامه ریزی های عملیاتی و قابل اجرا آماده مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری موثر و کارآمد انقلابی است.

سید محمدباقر حسینی از رویکرد جدید حوزه هنری به سمت ایجاد مرکز رشد در استان خبر داد و افزود: کارهای تولیدی، جشنواره ها، سوگواره ها، فعالیت های ادبیات پایداری، نمایش، کارگاهای آموزشی مختلف در قالب کارهای باشگاهی و مرکز رشد در حوزه هنری همدان در حال شکل گیری است که این مهم با هم دلی و هم افزایی متولیان فرهنگی استان میسر خواهد شد.

ارسال نظر