برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب در همدان با بهره‌مندی از فضای مجازی

برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب در همدان با بهره‌مندی از فضای مجازی
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان از ۲۳ لغایت ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ با بهره‌مندی از فضای مجازی برگزار می‌شود.
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر :  ۱۰۹۱۸۵

مسعود فلاح همدان با شاره به هفته هنر انقلاب به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی هنری حوزه هنری در سطح کشور، گفت: ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: هر ساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای هنرمند کشور برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شدکه امسال با توجه به شیوع کرونا و شرایط کنونی کشور برنامه‌های فرهنگی هنری این نهاد از ۲۳ لغایت ۲۹ فروردین ماه سال جاری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
فلاح ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برنامه‌های این مجموعه را در سایت حوزه هنری همدان به آدرس www.arthamadan.ir و یا صفحه اینستاگرامی arthamadan دنبال کنند.
وی اشاره‌ای به برنامه‌های مجازی این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان داشت و گفت: معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب اسلامی استان همدان و تازه ترین آثار حوزه هنری استان از برنامه‌های پیش بینی شده این مجموعه در فضای مجازی است.
فلاح ادامه داد: برگزاری نمایش مجازی «نقل سرخ»، برگزاری کارگاه مجازی «نمایشنامه نویسی» و «تاریخ شفاهی»، نکوداشت شهید سردار محمد سلگی،برگزاری مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» و «شب شعر مجازی» و معرفی شهید هنرمند از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر